Klasická fotografie je opět v módě

2:04

Před dvěma lety jsem dostala svůj první klasický fotoaparát a k němu sadu barevných kinofilmů. Bohužel v balení nebyl přiložený český návod a má znalost odborných slovíček z technické oblasti fotoaparátů byla na minimální úrovni. Začala jsem tedy hledat rady na internetu a byla jsem příjemně překvapena, kolik lidí se v dnešní digitální době věnuje klasickému fotografování.


Když jsem si po získání všech potřebných informací vyzvedla svůj první vyvolaný film, věděla jsem, že se už klasické fotografie pro její kouzlo nevzdám. A to i přes to, že se mi z šestatřiceti fotografií vydařilo pouhých třináct. Právě to, že do poslední chvíle nevíte, jak bude výsledný produkt vypadat, mě na klasickém fotografování opravdu baví.    


Pro projekt FENO.wo.MEN jsem oslovila mého známého Lukáše Schejbala, který se klasickému fotografování věnuje již řadu let. Ve své sbírce má i přístroje staré více než šedesát let. Lukáš si navíc dokáže veškeré filmy sám vyvolat a zvětšit je do libovolné velikosti na fotografický papír. Jaký je postup vyvolávání filmů a proč je podle Lukáše klasická fotografie opět oblíbená se dočtete v neděli 22. května na Munimedia.cz.



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Subscribe