Kultivovaně v hospodě

13:45

Středeční večer, za patnáct minut odbije sedmá hodina večerní. Pro většinu hospodských je to čas, kdy si uvědomují, že svůj čas tráví v tento všední den v práci zbytečně. Nejinak tomu bylo do jisté doby i U Magora. Nyní se však začínají pomalu scházet štamgasti. Nejsou to typičtí štamgasti lačnící po pivu, jdou se do hospody vzdělat.


Já na svůj první kvíz šel taky do Olomouce. Hodně jsem se těšil, už odmala jsem totiž sledoval Milionáře, snažil se být chytřejší než důchodce Josef v AZ-kvízu nebo hecoval kamarády na Česko. Pak se mi konečně naskytla možnost zkusit Hospodský kvíz. Bylo to po dlouhé době čekání, ve většině hospod je zaběhlý kolektiv a týmy své místo nerady pouštějí. Narychlo jsem sestavil tým a vyrazil do olomouckého Magora. Jako nováčci jsme dostali ten nejmenší stůl a šlo se na to.




Ten nejmenší stůl jsme dostali oprávněně. Bylo z toho suverénně poslední místo, témata Komíny a Flamenco nás překvapila a odsunula právě tam. Vyhrál KusKus následován Fantastickou čtyřkou a S prstem v nose. Docela obvyklá jména. Celý kvíz moderoval Daniel Langer, člověk, který má na svědomí epidemii kvízů v Olomouci a v okolí. 

Rozhovor s Danielem právě o tom, proč už lidi nechodí do hospod jen na pivo, najdete již v úterý na www.munimedia.cz!


 


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Subscribe